Wednesday 14 October 2015

PASAR KARAT BANDAR HILIR } Jonker Walk

apa yang dicari}BARANGAN TEMBAGA (VASE FLOWER). setelah 2minggu survey barangan tembaga yang dimaksudkan..akhirnya saya dapat jua miliki apa yang saya cari (tembaga hitam)





dengan harga yang masuk akal. saya berjaya membeli vase flower} tembaga hitam yang dihajati. TQ kepada uncle tersebut kerana memberi special price kepada collector amatur/yang baru hendak bermula spt saya.

dalam masa yang sama ada sesuatu yang masih menjadi AIM saya..iaitu large vase flower. disebabkan harganya masih ditahap MEGA. jadi saya melupakan hasrat untuk membelinya. NAMUN...besar harapan agar large vase flower tersebut tidak terjual/dibeli oleh sesiapa. 

InShaALLAH..jika ada rezeki saya akan dapatkan large vase flower tersebut. dibawah adalah gambar large vase flower yang saya maksudkan:


Mempunyai nilai ESTETIKA yang tinggi





4 comments:

the pickers/old items said...

Pasar Karat (b.hilir)} jonker walk beroperasi dari jam 6.30 pagi-12.30 tgahari. HARI AHAD SAHAJA. pelbagai barangan dijual disini.

Unknown said...

Large vase flower...nampak cantik dan unik...
Tembaga kuning?

Unknown said...

tembaga kuning tu....rare

Unknown said...

tembaga kuning tu....rare