Monday 13 November 2017

PASAR KARAT JONKER WALK (Melaka)


Semalam Ahad (12.11.2017) berkesempatan C.O.D barang kat Jonker Walk, Melaka. Seperti kebiasaan saya sempat “menjeling” beberapa items yang agak RARE. Namun saya HANYA MAMPU melihat/mencongok/ dalam erti kata lain disebabkan (poket tak berapa tebal), jadi “window shopping” je lah.

Yang terjebak dengan old items ni memang tahu ler....BETAPA KECANDUAN nye bila tengok barang lama/antik/rare dan paling seram sejuk jika dapat barang VINTAGE. Peh..........tidak tahu mcm mana nak describe weiiii. Serba sedikit items yang “mengusik” hati saya. 

"jam KUNCI"

Besar harapan agar items tersebut masih (ada untuk minggu seterusnya) diharapkan poket tebal: akan saya dapatkannya sebagai koleksi. Saya memang percaya pada rezeki (sekiranya tertulis rezeki saya-inshaALLAH ada).

"ada 2 biji kapal-kondisi masih OK"

beberapa barangan "kekuningan" yang mengiurkan

ada DUIT, sekali JALAN....ADA beran?

items kat atas ni memang RABAK POKET ler

kalau rasa banyak duit LEBIH dalam poket-boleh beli....harga KERAS

#that allllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.

No comments: