Sunday 25 October 2015

PASAR KARAT KESANG } MUAR JOHOR

ADA SESUATU YANG INGIN DIMILIKI


Mmmmmm...sesuatu yang dihajati ada di Pasar Karat Kesang, namun kunjungan kali ini sedikit terkilan عليهkerana poket tidak berapa nak TEBAL. SAYA TERPAKSA psiko MY MIND..set my mind agar tidak terlalu frust. Pada hari yang saya kunjungi sebenarnya kedai tidak BEROPERASI/dibuka (kerana kunjunganku pada hari ISNIN). Hanya ada seorang peniaga yang tgh mengemas/MENYUSUN ATUR koleksi dikedainya. Jadi sempat saya cuci mata. dan..dan....terpandangkan SESUATU.

In Sha ALLAH (إنشالله ) jika iaNYA ditakdirkan menjadi sebahagian daripada KOLEKSI saya..Ianya akan PASTI. Jika hanya di izinkan ألله . 
Pintu Gerbang Pasar Karat Santai Kesang, Muar
kereta mini retro sebagai "penyambut tetamu" 

Sekiranya anda ingin mengetahui perkembangan seterusnya. Tunggu entri yang akan datang/juz wait and see. (saya hanya menunggu masa yang sesuai untuk mengunjungi P.Karat Kesang, Muar)DAN JAUH DILUBUK HATI/besar harapan agar barangan yang diimpikan tidak dibeli oleh sesiapa. انسيالله . 



No comments: