Wednesday 14 October 2015

CERITA DISEBALIK BESI BERKARAT




بیچارا تنتنگ سنجاتا 


Sebelum anda membaca entri ini atau skrol kebawah......Apa yang anda fikirkan apabila melihat gambar diatas? Adakah ianya hanya sekadar besi berkarat semata-mata? 

Bagi saya besi yang anda lihat itu adalah sesuatu yang UNIK. Kenapa? Bukan sebab karat yang menyaluti permukaan besi tersebut. Sebaliknya......isi yang terkandung disebalik besi yang berkarat tersebut.

_________________________________________________________________________________
Ia sebenarnya SENJATA yang boleh mencederakan..BAHKAN boleh MEMBUNUH 
______________________________________________

Sekadar berkongsi koleksi yang saya miliki. Pada asalnya saya ingin Maharkan/Let Go/ Jual "besi berkarat" ini. Namun setelah saya fikirkan...saya benar-benar takut sekiranya PEMBELI/PEMILIK yang akan membeli "besi berkarat" ini MENYALAH GUNAKAN kelebihan yang ada padaNya. (takut sekiranya ada yang mengunakan senjata ini untuk tujuan yang salah). Oleh itu saya mengambil pendekatan dengan MENYIMPAN sahaja "besi berkarat" ini sebagai koleksi peribadi. BUKAN untuk dijual.


______________________________________________
sememangnya sukar untuk mendapatkan senjata yang unik SEPERTI INI
(tersembunyi disebalik besi berkarat)
______________________________________________


1 comment:

Unknown said...

Senjata yang unik. Menyimpan sebagai milik peribadi adalah langkah terbaik bagi pemilik alat ini. Keraguan mengenai salahguna oleh orang yang tidak bertanggungjawab dapat mengelakkan banyak perkara mudarat kepada orang lain. Simpan dengan selamat..